sehercelikk asiye hocaya takipliydim gebeliğimin başından beri sürecimi güzel yönetti riskliydim başta çok ilgilendi ama tabi muayeneleri çok kısa sürüyor bir sorun görürse bilgi veriyor, 2 kere riskliyken yatış yaptım zaten oradan tecrübem vardı ebe ve hasta bakıcılar çok ilgililer özellikle doğum yaparken gayet ilgililerdi, benim açıklığım varken doktorum hastaneye yatırdı suni sancı verdi bebeğim de az kilo almıştı doğumum çok hızlı ilerledi sonrasında da herhangi bir sağlık problemi yaşamadık çok şükür ama kendi sancımın gelmesini beklemeyi suni sancısız doğumu isterdim tabi buna şükür diyorum tek tavsiyem böyle bir durumda sancınızı beklemeyi teklif etmeniz olur :) ayrıca beni en mutlu eden şeylerden biri de bebeğim hiç yanımdan ayrılmadı doğdu hemen ten tene temas ettik dikişlerim atılırken gözümün önünde giydirdiler dogumhaneden beraber çıkıp odamıza geçtik ve topuk kanı ilk muayenesi bile odamızda oldu bebeğim benden bir an bile ayrılmadı sanırım bu uygulama yeni gelmiş