Deletedmom133 Delenfidan bende bugün öğrendim ama netten baktım çokta riskli bir şey değilmiş bazen artabiliyormuş sıvı 🤔🙄
Mucizemgeliyor86 Delenfidan benim çok , 32 haftadan itibaren zorunlu izne ayrıldım. Bebek hareketlerine dikkat et dedi doktorum , kordona zarar verebiliyormuş
Delenfidan Doktor çok korkuttu beni araştırmaya hastanesine görünmen lazım diye acile gittim bakmadı polikliniğe görünmen gerekir diye sabah kalkıp tekrar gidicem anlam veremedim bende
Mucizemgeliyor86 Delenfidan önemsiz birşey değil İnanın, erken Doğum riski var. Ondan ihmal etmeden gidin