Bugun doktor kontrolüne gittim 38+4 haftalik hamileyim nstde sancim çıktı 4 santim aciklik var dedi yatis verdi ama ben sanci vs hissetmediğim icin eve gitmek istediğimi söyledim yatışı reddettim eve geldim şuan bel ağrım var sadece ama cok kotu degil acaba yatışı kabul etsemiydim hastanede sürekli cati muayenesi vs yapacaklar diye çoğunlukla kalmak istemedim çünkü sancim yoktu evde ağrılarımı bekleyip gideyim demi