isimsizuyemi bunu ben de yaşadım ikiz olacağını duyunca zaten hep kız erkek ikiz istiyordum dedim ki ohh dualarım kabul oldu , 14.haftada doktor birini net erkek gösterdi diğerini %99 erkek dedi ama biz bacak arasını görmedik. Ben hala inanamıyorum tabi 18.hafta tekrar gittik kesin erkek kendini gösterdi ikisi de erkek netleşti ve ben hala daha bi süre inanamadım bişeye çok bağlanınca ikna olmak da zor oluyor. 28 haftalık oldum anca 2 oğlum olacağını içselleştirdim. Hala daha herkes keşke biri kız olsaydı diyor, detaylı ultrasonda yüz şekillerini gördükten sonra cinsiyetin hiç önemi olmadığını anladım ilk kez anne olacağım onlar hareket ettikçe benim kalbime işliyorlar 🥹