anonim211 Ben deliriyorum galiba çok mu silik bana mı öyle geliyor gözlerim karıştı artık aşılamanın 10. Günü
anonim211 Melekk_38 ay hiç aklıma gelmedi sabah işe gitmeden önce yaptım fotoğraf çektim negatif ya dedim evden çıktım sonra fotoğrafı silerken dikkatli bakınca farkettim yine de çok umutlanamıyorum bilmiyorum
Cimcime30 anonim211 ınsallah ya ınsallah haftaya pazartesi kan verıcem test yapma strese sokma kendını dedı doktor ınsallah dınlerım 😂
anonim211 Cimcime30 2 yıldır o kadar çok test yaptım ki kimi zaman yapmadım bekledim kimi zaman yaptım olmadı bu sefer ovitreli bile takip ettim son ümidim çünkü artık tüp bebeğe geçmeden önce 2-3 ay ara vereceğim
Cimcime30 anonim211 benımde ıkı yıla az kaldı cnm her ay negatıf negatıf bnm de olmazsa son aşılama sonra tüp benek bekleyecek zamanım da yok vücudum polıp uretıyor