Allah gönlünüze göre versin ama lütfen böyle düşünmeyin milyonlarca insan bu uğurda evini barkını herşeyini veriyor kimi borç harçla tedaviye başlıyor sonuç negatif oluyor Allah bizlere nasip etmiş kızı da erkeği de bir Rabbim sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin hamile kalmadan önce ben de hep erkek çocuğum olsun istiyordum evlendiğim ilk günden beri çünkü zamanında kendi yaşadığım zorluklardan kendi yaşadığım dışlanmalardan dolayı istiyordum bunu kız çocuğum olursa nasıl korurum nasıl kollarım diye üç ay önce bununla yüzleştim dedim ki ben öyle olmayacağım kızım olursa her zaman baş tacım olacak ben kendi ebeveynlerim gibi olmayacağım bunu söyledikten sonra bir ay sonrasında hamile olduğumu öğrendim şu an daha çok küçük dokuz haftalığız bizde tek isteğimiz sağlıklı ve hayırlı bir evlat olması sizin hakkınızda da hayırlısını diliyorum arkadaşım 🙏🙏🌸🌸