prensannesi1661 kızlar 33+2 günlük hamileyim ama adet ağrısı gibi ağrılarım oluyor ve uyuyamiyorum rahatsız oluyorum sizce normal midir benim gibi olan var mi 😏😏😏
Bitanesiii prensannesi1661 35+6 yim arada benim de adet olacakmisim gibi agrjm oluyor bir de ayaga kalktigimda karnimin alt kismnda cok agri oluyo vucut doguma hazrlaniyor sanirm
prensannesi1661 Bitanesiii ben birde çok sık idrara çıkıyorum gece sürekli uyanıyorum azıcık da olsa çok varmış gibi hissediyorum 😣😣
Bitanesiii prensannesi1661 olur canim normal bi surec hatta wc den ciktiktktan 10 dk sonra bi daha wc ye gitms ihtiyCi da duyabilirsin cunku bebek buyuyor ve mesaneye baski uyguluyor o yuzden sk idrar normal bi surec kofkmayin