ozguvenc kaşık biberon var normal biberon yerine mutlaka onu tercih edin, çoğu bebekte bu dönem yaşanıyor hiç dert etmeyin bir şekilde büyüyorlar doyuyorlar ya mamayla ya sütle. Hafif karanlık ortamda emzirebilirsiniz, gazı varken de emmek istemiyor biliyorsunuzdur zaten, eğer süt az geliyor diye bıraktığını düşünüyorsanız çay kaşığı ucuyla ya mama yada anne sütünü siz emzirirken anneniz yada eşiniz minik minik damlatsın süt çok geliyor sanıp emmeye devam edebilir, ten teması yapın bol bol, hafif uykuluyken daha kolay emiyorlar. Yani her yolu denedim bende az çok bunlar tecrübe oldu. İnstada emzirmedanismanimbetul var yıllardır takip ederim, sayfasına göz gezdirin mutlaka 💖 en önemlisi stres yapmayın buda bebeğe yansıyor boşver ben o kadar dert ettim ki olmuyorsa olmuyor benimki emzik bile emmiyordu kaç tane emzik aldım, genel olarak emmeyi sevmedi 😅 şimdi büyüdü kolay hasta olan bi çocuk değil çok şükür, sağlığı da yerinde bir şekilde büyüyorlar