Kızlar benim kızım 3 yaşında ve ben ona hamileyken 9 ay bulantılıydım çok zor geçti bulantı konusunda,şimdi 2.çocuğuma hamileyim 7+4 oldum bulantım çok şükür yok denecek kadar az, ama azıcık ayakta durunca karnım ve belim çok ağrıyor bide üst üste 3 tane misafir aldım iftara o yüzden çok ayakta durduğumdan sanırım 2 gündür doğum sancısı gibi bi sancım var normal mi acaba,yarın doktora gidecem ama sizede sorayım her bebekte farklı mı oluyor