Seymasel68 Kızlar 3 yaısnda oglum var surup verdı doktor antıbıyotık daha 4 5 gun oldu baslayalı surubun kıvamı olması gerektıgı gıbıydı ama son ıkı gundur surup bıldıgınız pudıng kıvamınd aolduuu nedne acana bılen var mıı netten bakıyorummm bısey bulamıyorum kafam karıstıı neden koyulastı acaba
Heisenberg Seymasel68 sağlık ocağını arayın bence burdan kimse bilemez bunu riske atmayın derim ben.🙄
ZehraS Seymasel68 canım souk biyere koyduysan kıvamı katilasmisdir yada hava girmiştir içine iyi kapamadiysan.Kullanma talimatı yokmu içinde okusana kapağı açıldıktan kaç günde kullanılır falan bilgi verir orda .
Seymasel68 ZehraS antıbıyotık canım zaten verdıgı 10 gun en fazla baska kullanılmaz amaa daha o kadar olmadı kıı son ıkı gundur ole olduu netten bakıyorum bısey yokk
Seymasel68 ZehraS rahatt 10 dkk galkalayıp ole verıyorum calkalnırken gayet guzel ama kasıga zor döküyorum anlamdım. Neden ole olduu🤷🏻♀️
Fatmakrt Seymasel68 son kullanma tarihini de kontrol et sıkıntı yoksa problem yoktur antibiyotikler genelde öle olabiliyor sıkıntı olduğunu sanmıyorum