_momyy yaa gercekten mi? Ben de hep android kullandım şuan da Xiaomi redmi note 8 pro var da yavaştan bozulacak gibi. Telefon bakıyorum bende alırız diye Samsung s24 falan baktım bir de Xiaomi 15t pro mu ne çıktı onu inceledim. Eşim de iPhone dan çok memnun ama bu müzik ve şarj konusunda sıkıntı yasayabilirsin diyor. Mesela benim telefonda dün akşam 2 saat pispis çaldı 80 den 59 a düştü eşim diyor 6 yıllık telefona göre çok iyi , onda iPhone 11 var benim telefondan acsaydik şimdiye çoktan bitmişti şarjı diyor 😅 bir de oğlum eline geçirdiği herşeyi hen hen diye yerde sürüyor telefon ekranı hep çizildi iPhone olunca daha bir sıkıntı olur😅😅