alevgu merhabalar, genelde bazı doktorlar 3 aylık şeker açlık toklukla şeker var mı yok mu anlamaya çalışıyor ama bu durum yanıltıyor kesin sonuç olmuyor. Bunu kendim ikinci gebelipşmde deneyimlerim doktorumu ikna edemedim şekerimin olduğuna 3 aylık şeker normal ama benim hep şekerim 170 180 lerdeydi sonuç doğum için farklı şehire geldim ve insülin kullandım ki şekerin farklı etkilerinide yaşıyordum ve bundan olduğunu bilemedi sürekli boşuna ilaç kullandım. Şekeri ancak ya 3 4 gün rutin beslenip açlık tokluk ölçerek yada yükleme ile anlarsınız. Ailede yok, kilolu değilsiniz, bebekte etkisi tok bunlar olmadığı anlamına gelmiyor maalesef. Her doktor risklerini pek önemsemiyor sanırım yaşamadıkları için ama bu durum tespit edilip kontrol altına alınmazsa çok sıkıntılı süreçler oluyor 😔