Ftmn123- Kıar bat 27 Mart ta folik asit içiyorum ve düzenli ilişki varda tutarmı? Şu an adetimin 11. Günü de 3,4,6,8,ilişki olduda?
Ftmn123- Sss1947 Valla düzenli ilişkilerim olacak ve bu ay folik asit içiyorum da bakalım hayırlısı 🤲 senin adet tarihin nezaman?
Ftmn123- Sss1947 Ya benim eşimde problem varda onu özel Tekden hastanesine götüreceğim de inşallah bir umut olur🙏Ya bir rahim filmi 2 tane de aşılama oldum tutmadı bilmiyorum ki ya?
cihangiri tsknbbk Benimde bat 27 benimde bugün kontrolüm var hastanedeyim bakalım yumurtalıklarım büyümüşmü çok heyecanlıyım
Ftmn123- Sss1947 Valla düzenli ilişkiye devam folik asit içiyorum da bugün 14. Gün bekliyorum nezaman test yapayımki ama hiçbir belirtimde yok?
Cadoloz Benimde bat 29 mart ayın 5 inde letu kullandım 5 gün sabah 2 aksam 2 seklinde yarın kontrolüm var insallah yumurtalarım büyümüştür