SedaKa_ Kesinlikle kaçırma. Eğer aynı hastanede de doğum yapacaksan hem doğuma girecek ebeler ile tanışma fırsatın oluyor, hem de hastane ortamını, doğumhaneyi yakından görmüş oluyorsun. Doğum sırasında neler yaşayacaksın hepsi anlatılıyor. Emzirme nasıl yapılır, bebek nasıl yıkanır, su kaçarsa nasıl müdahale edilir, hangi durumlarda hastaneye getirilir, hangi egzersizler faydalı olur, sancıyı nasıl yönetirsin gibi gibi… Tüm bu sorulara cevap buluyorsun kaçırma bence.