seydanuracikgoz Kızlarr 18+5 hamileyim bebeğimi henüz hissedemedim sizler kaçıncı haftanızda hissetmeye başladınız??
orhismommmmmm seydanuracikgoz 16. Haftada hissettim pıt pıt vurdu 20 ye kadar hissetmemen normal korkma kilolu bi gebe misin canımmm
fatmaa51 seydanuracikgoz ilk gebeliğim 20+6 haftadayım. 2 gün önce hissettim ilk defa plesanta öndeyse geç hissedilirmiş benimki öndeymis o yüzden geç hissetmişim.sizin ilk mi?
seydanuracikgoz orhismommmmmm hayır kilolu bir gebe değilim bende sanki 16. Haftada pıt pıt bir şeyler hissettim ama sonra hissetmedim hiç
jalepone seydanuracikgoz ilk bebeğim 19 gibi felan hissettim ama asıl işte bu bebek dediğim zaman 21 den sonraydı galiba