Kızlar Osmaniye’de yaşayanlar cevap verebilir mi. Ben 8 aydır yeni hayat hastanesine ilkan hocaya gidiyorum
Ama devlette de doğum yapabilirim diye düşündüm devlet hastanesinde doğum yapan var mı eğer normal doğum olursa ilgili ve kibar davranıyorlar mı bunları merak ediyorum. Ve yeni hayat hastanesi sizce iyi mi