Duygu_52 Kızlar 3 aylık bebeğim var ara sıra kabız oluyor 2 falan kakasını yapamadığı zamanlar oluyor o zaman ne yapmam gerekiyor bunun için ilaç fitil vs var mı kaç gün yapmayınca sorun oluyor bilgisi olan var mı
kurkmantosuzmadonna Duygu_52 sadece anne sütü ise 7 güne kadar yapmazsa kabızlık sayılmıyor. Mamada ise 5 gün diye biliyorum.