Rabiul zeynepc96 otomatiğe her bebek sevmiyor çoğu kişinin elinde kalıyor ben manuel aldım kızım 20 aylık akşamları eşim gece uykusuna onunla geçiriyor ikinci bebee de onu kullanacağım
yildiz93 Henüz doğurmadım ama çevremde herkes manuel olanını önerdi otomatiklerden memnun kalan yok hiç o yüzden bende manuel aldım. Bebeklerin kendini sallaması gelişimi için daha sağlıklıymış
aslmoms İlk kızımda otomtk kullandım. Ama aynı zamanda sallanan salıncağı vardı. Şimdi ikinciye manuel önerildiği için manuel alacağım nasipse. Hatta araştırmadayız bakıyoruz şuan
parildayanyildiz2 zeynepc96 deneyimim yok ama araştırmalarıma göre manuel olan daha çok sevilip kullanılıyormuş bende ondan almayı düşünüyorum
elifsn23 zeynepc96 Manuel bence ama almak için araştıranlara tavsiyem pierre vardin plume almayın görmeden aldım eve geldi hiç beğenmedim iade ettim çok rahatsız görünüyor
erikarpuz elifsn23 kesinlikle doğru karar ben önceden almıştım küçücük doğdu bebeğim ona rağmen küçük geldi hemen ben de sattım merfbaby aldım