Herkese merhaba, 20+1 haftalık hamileyim Demir ve vitamin ilacı kullanıyorum fakat onlarda kabız yapıyor ve gün içinde çok zorluyor düzenli kullanmasam ne olur acaba ya da benim gibi olan var mı kendimi bir yandan kötü hissediyorum ama bir yandan da günlük hayatımı çok etkiliyor tuvalete çıkmak çok zor oluyor karnım şiş geziyorum yemek yiyemiyorum fikirlerinizi bekliyorum