aylindedeee Birbirimize destek olalım öncesinde veya sonrasında vurulanlarda aynı şekilde belirtileriniz varmı bugün 13. günüm yarın 2 hafta olacak geçen ay yine ovitrelle olmuştum 17. Gün regl oldum umarım bu ay tutmuştur ❤️
tugbaugur aylindedeee 6 Mart iğne günüm, 7. güne giriş yapıyorum umarım isteyen bekleyen herkes alır müjdeyi🥲🤍
Neva_aydn aylindedeee bende 24 Şubat’ta vuruldum 25 Şubat’ta aşılama yaptım hemen hemen 3 hafta oluyor hala adet olmadım bugün kontrol var yoldayım hastaneye gidiyorum
aylindedeee Melekk_38 dün test yaptım kaset silik çizgi gördüm canım belim ve başım çok ağrıyor arada regl sancısı gibi kramp giriyor ama en çok baş ağrısı var
aylindedeee cigddm canım ben bu haftasonunu bekliycem sanırım geçen ay 17. Günde regl olmuştum ümitlenmek istemiyorum ama bende belirtiler var eklem ağrılarım göğüs uçlarım bel ağrım baş ağrım fazla normal reglim gecikti 1 hafta iğnenin 14. Günü bugün ama yinede beklicem 🥹
aylindedeee denizhimi ben bir kaç gün sonra belirti yaşamaya başladım ama regl belirtileriyle aynı genel anlamda benim ekstra çok uykum var 🥹
curcuna kızlar size ümit olayım 2 senedir istiyorduk olmadı ileri derece pcos var bende 7 şubatta ovitrelle iğnesi vurulmuştum şuan 6 haftalık hamileyim umarım sizinde tutar:)
aylindedeee curcuna ya çok sevindim maşallah kırk bir kere 🥹 Bende de pcos var ama ileri derece değil bu ay umutluyum az önce nimo test yaptım silik çizgi çıktı
mystery94 Cansin_01 tugbaugur benimde 6 mart gecesi 7 marta bağlanan gece yani 01:00 de vurdum 🥹belirtileriniz var mı
Cansin_01 mystery94 direkt belirti diyemem ama hafif ağrılarım oldu bugün inşallah gebeliktir yerleşiyordur
mystery94 tugbaugur Cansin_01 benim ilk 5 gğn çok kasık ağrım oldu şimdi normal bişey yok cnm gögüslerim büyüdü biraz