aslanmomzey Kızlar 2 kese var biri boş diğeri sağlıklı daha önce bu durumumu yaşayan varmı dr bazen diğeride böyle durumda sağlıksız oluyor kürtaj yapıyoruz dedi başka bi dr gittim oda kendi kaybolur dedi korktum açıkcası
Sezei aslanmomzey benimde iki kese vardı biri kendiliğinden kayboldu içinde yolk sac falanda yoktu doktorum haftaya bakıcaz kese dolabilir de vücut onu emebilirde dedi kendiliğinden kaybolmuş şu an tek kese var
Birikii aslanmomzey ilk gebeliğim de aynısı oldu sonradan boş olan kese kayboldu ama kaybolması aylar sürdü merak etmeyin. Her kontrole gittiğimde hala görünüyordu sonradan bebek büyüyünce kayboldu. Kızım 8 yaşında. Hafta erken olduğu için kendi kayboluyor risk olmuyor yani zehirlenme gibi falan
elifsn23 aslanmomzey ben de aynısını yaşadım 6+5 de ikinci kese vardı ama diğerine göre çok küçüktü bir sonraki ay gittim tamamen kaybolmuştu