beautiful_ bende 1. De birşey yaşamadım ama 2. Ye balayı dediler kabus gibi geçiyor. Sürekli mide bulantısı kusma yaşıyorum. 22. Haftadayım 2 gündür inanılmaz kanurgalarım ağrıyor. Hapşırdığımda bulantım olduğunda oturduğumda acı çekiyorum resmem 😔 tek iyi olan şey bebeğimin tekmelerini hissetmem. 🥹