hghg benim bebeklerim de 14 günlük sözde emzikte biberonda vermeyecektim ikisinide vermek zorunda kaldım bazen şartlar neyi gerektiriyorsa öyle oluyor sütüm az mecbur biberonla mama takviyesine geçtik 10 gün boyunca şırınga ile verdim ama artık daha fazla mama istiyorlar mecbur biberona geçtim bir keç gündür, 36 haftalık doğdular çok emmeyi beceremiyorlar emzikte emme refleksleri gelişsin diye ver dediler hastaneden başta vermedim ama sonra verdim ikisinede karşıydım doğum öncesi ama malesef öyle olmuyormuş