aysgl330633 LadyX Biz ailelerimizden uzakta yaşıyoruz bu bayram şehir dışına çıkmayacağız hem bebiş küçük hem de çok bi bayram izni yok. Bu bayramı arkadaşlarımızla geçireceğiz .
gamze6p @LadyX eşim memlekete babanın mezerına gidelim gelelim dedi kendimde hiç o gücü bulamadım yok dedim. Bir günlük bir yerlere gidip gelelim diyorum ama hevesim gücüm yok ağırlaştım artık . Büyük ihtimalle evdeyim 🏡🥰
ebrudefnee LadyX askeri personel olduğu için bayramlarda genelde izinleri olmuyor olaylar vs olabiliyor
osimdiannee LadyX bende bayramda İstanbul’a ailemin yanına gidiyorum Allah’ın izniyle… Bebeğimi kendi yaşadığım büyüdüğüm mahalleye götürmek için heyecanlıyım 🥰 Birde birşey soylicem post açıp en sonuna yorumlarda buluşalım demene bayılıyorum 🥰