Günaydın Canım Anneler,
Bayram Tatili Yaklaşıyor 🥳
Herkesin planı yavaş yavaş şekillenmeye başladı.
Siz de plan yaptınız mı? Bu bayram tatilinde ne yapmayı düşünüyorsunuz?
🏡 Evde kalıp biraz kafa dinlemek mi?
👨👩👧👦 Aile büyüklerini ziyaret etmek mi?
🚗 Arabaya atlayıp memlekete gitmek mi?
🪦 Kaybettiğimiz yakınlarımızın mezarına gitmek mi?
🗺️ Ailecek seyahate çıkmak mı?
🏨 Otele gidip ayların yorgunluğunu atmak mı?
🏕️ Doğada kamp yaparak huzuru bulmak mı?
🧁 Bayram tatlılarının/şekerin dibine vurmak mı?
Hangisi?
💬 Yorumlarda buluşalım.