Buhati 1den fazla doğum yapmış annelere sormak istiyorum ilk doğumda epizyotemi olanlar sonraki doğumlarınızda da epizyotemi uygulandı mı? Yaşımdan dolayı 2. Çocuğu erken yapmak istiyorum ama o epizyoteminin iyileşme süreci beni yıprattığı için korkuyorum