DemetDigesu yani ben çok fazla yan etkisi olduğu için normal şartlarda bile medpamit içme taraftarı değilim ki hamile iken ilk dört ay çok zor olmasına ramen içmedim. Ama kusma durmun nedir yani hastanelik olucak kadar çok kusup bebeği besleyemeyevek konumdaysan tabiki bişi diyemem çünkü o da bebek için zararlı. Ama ben içmezdim değim gibi. Senin kararın. Daha zararsız bulantı kesici şeyler var önce onları dene derim.