gebekelebek ben yaptırdım. Betül Aktaş olması lazım ismi. İlk önce normal randevu onaylattım. Sırayla asistan alıyo içeri. Kağıt imzalatıp yazdırıyo. Kadın çok iyi ve güler yüzlü. Halimi hatrımı sordu. Her detayı açıklayverdi gösterdi. Sorularımı sabırla cevapladı. Ertesi günü tekrar gitmem gerekti. Sanırım İlknur Hanım vardı. Hiç hiç memnun kalmadım. Kötü davranmadı ama hastane dedikodusu yaptı ve onu dinledim içeride bir sürü. Sonra kusura bakma sonuçların iyi dedi yolladı. 20 dakikanın 19 dakika 50 saniyesi dedikodularını bitmelerini beklemişimdir.😂 Ama belki o daha iyidir bilemem. Benim şansıma öyle gelmiş olabilir. İlknur Hanıma detaylı baktırmadım. Betül Hanım baktı. Hoşuma gitti. 19+4 te yaptırdım herşeyi görebildi ama 21- 22 haftalıkken gitmeni öneririm.