Kızlar yerleşme kanaması yaşayan var mi nasıl oluyor rengi falan miktarı bilen var mi dün akşam iftardan önce lavaboya gittim peçete silince afedersiniz hafif kahverengi bi lekelenme geldi ama adetime 5 gün var daha ACABA erken mi OLACAM dedim sonra ped taktım dünden beri hayla ayın ped takılı çünkü yarım çay bardağı kadar yok bide SONRA bazıları yerleşme kanaması olabilir dedi göğüsmde hassasiyet var uyukum da çok var mide bulantısı baş dönmesi sağ Kasığım ara ara ağrıyı bacakta ağrım oluyor anlamadım ben bu neyin nesi lekenemenm durdu hiç bir şey şimdi yok ama tedpir olarak ped geri taktım 😐🥲