Kızlar 24 subatta doktora gittiğimde doktor keseyi 1.17cm ve yolk sacıda 4 mm ölçtü 6+0 oldugunu haftasıyla uyumlu oldgunu söyledi ve 2 hafta sonra kalp atısına cagırdı. 9 martta tekrar gittiğimde kalp atısı duymayı beklerken keseyi 1.36 cm ve bebegi 4 mm ölçtü 7+5 olması gerekirken 6+2 ölçtü gelişimin istediği gibi olmadıgını söyledi haftaya tekrar cagırdı. Bu durumu yaşayan sonrasında kalp atısı duyan var mı?