bademli_puding Hanim123 benimde ilk gebeliğimde sizin gibiydi ikincisinde de sürekli ishaldim üçüncü gebeliğim bunda da sürekli kabız oluyorum sonradan düzene giriyor
Hanim123 bademli_puding Gerçekten Dediğiniz Gibi Olur İnşallah.Sürekli İlaç Kullanıyorum.Sizde Kullanırmıydınız?İlaç Kullanacak Derecede Miydi?
bademli_puding Hanim123 aslında ilk başlarda banada olmamıştı ben kabız olmamak için sürekli tüketiyordum
Hanim123 bademli_puding İnanın Aylarca Tükettim Ama Nasıl Olduysa Hamileliğin 2.Ayında Başladı 35 Haftalık Oldu Devam Ediyor.Bende Onun İçin Tedirgin Oluyorum.Doğumdan Sonrada Böyle Mi Kalırım Diye.