37 haftalık hamileyim maalesef grip oldum ve gripleri hep çok ağır geçiririm. Hamile olunca da extra zor oluyo. Sırt ağrısından ölüyorum. Yutkunamıyorum bu gece hiç uyumadım kulaklarım ağrıyor. Hamile olduğum için ilaç içmek istemiyorum. Zaten bir sürü ilaç kullanıyorum. Evde rahatlamak için neler yapabilirim doğal