nur_T Aynısı bende de var canım, 38+4 olduk sanki her an regl olacak gibiyim belimde bi yanma var, kasıklarım ağrıyor özellikle yürürken. Ama ne nişanım geliyor ne de suyum. Birden mi sancı artacak bilmiyorum. Sürekli tetikte olmaktan geceleri uyuyamaz oldum 🥹