gulcan562_ Arkadaşlar 4 marta özel hastanede sezaryan oldum belden uyuşma ignesini kuyruk soku iki tarafına yapılmış uzaninca kalkamıyorum sanki bir tahta üzerinde uzanmışim gibi ve çokta uyuşuk bu durumu yaşayan var mı çok ağrım var bu arada 3 sezeryan