deryaaa2133 kesinlikle yukarıda yazan kişiye katılıyorum , Sezeryan göbeği diye bir şey yok , fazla kilo var , ideal kilona ini ne E göbek falan olmuyor , bir de spor yaparsan hiçbir şey kalmaz , örn: 170 boyunda olup 70 kilonun da üzerine çıkınca otomatik göbek oluyor ama 1.70 boyunda biri 60 kilo olsa göbek olmaz , onun gibi yani