Yagmustoprak1 Bebeğim 7 haftalık üç gündür gecs 1-3 arası birden çığlık çığlığa ağlıyor uykusu var gözü kapalı ağlıyo normslde memede yyur onda bile ağlıyor gazını çıkardığım halde neden böyle atsk haftası mı