zuhallkurtt ilk gebeligimde 9 ay boyunca Onzyd kullanmış idim ona rağmen günde 2 ye düşmüş idi bulantım. Şuan 2. Gebeliğim prilami günde 3 defa kullanıyorum ve sadece sabahları bulantım oluyor. Bir doktorunuza danışın ilacı değiştirebilir. ( İlk grbeligimde günde 13 defaya kadar bulantım olduğu oluyordu, zor bir gebelikti )