bbusra00 benimde ilk gebeliğimde doğumum zor geçmişti çok dikişim ve zorlanmaya bağlı hemoroid oluşmuştu. Bir ay düz bir şekilde oturamadım bebeğimi de hep yan bir şekilde oturarak emzirdim bebeğimi yastığa koyardım bende yan oturur kafasını alttan destekler öyle emzirirdim bazen çok sancım olursa da sağıp biberonla verirdim ama bir ay sonra geçti pansumanınızı düzenli yapın ve buz koyun bana çok iyi geliyordu