gizeemsahin Kızlar yumurtlama kitleriyle takıp ediyorum 20 şubat pik oldu 7 şubatta adet olmam gerekiyordu ama daha olmadım aslında ümitli de değilim bu aydan ve akıntım çok fazla
bmkl gizeemsahin Eğer son adet tarihiniz 7 Şubat ise baya gecikme var gebelik de olabilir başka bir sorun da. Eğer 7 Mart ise de test yapın 3 gün gecikme olmuş.
bmkl gizeemsahin İkisini de alın bence eğer varsa hemen çıkıyor zaten. Ben adetime 2 gün kala öğrenmiştim hem erken gebelik hem kaset testte hemen çıkmıştı. Allah gönlünüze göre versin ❤️