esraap Kızlaaar bebeğim 12 haftalık doktorum cinsiyet için henüz erken dediii sizce ne olabilir? Tamamen eğlencesine 🫠 https://hizliresim.com/g4g58h8
ozgeozge11 esraap benim bebeğim de hem kesesi hem duruşu herseyi aynı 22 haftalık olduk sagolsun göstermiyor kendini çarşamba günü detaylıya gidicem cinsiyeti öğrenince yazarım 😁
esraap beyzzsenturkkk ayyy bakalımm ne çıkıcaak 🐣kese yuvarlaksa kız uzun yamuksa erkek diyolar ama tamamen hurafe tabi 😬
beyzzsenturkkk esraap ilk kızımın kesesi yuvarlaktı bu fasulye gibi olunca bende erkek sandım ama kız çıktı😂😂 ben oyumu kızdan yana kullanıyorum ya benim bu hamileliğimde farklı geçti ilkinden mesela hep erkek sandık öyle hesapladık ama şakacı bir kızmış😂
esraap ozgeozge11 ooo baya inatçıymış sizinki ilk oğlum 14’de göstermedi 15 de zar zor görmüştük biz de 😅 Hepimiz için sağlıklaaa gelsinleer ♥️
mervekalkann esraap erkek diye yorumladım nub kısmı oğlumun 12. Hafta görüntüsü gibi. Makas görüntüsü var 3 çizgi değil sağlıkla gelsin.