Hanımlar 5+4 oldum bugün yarın doktora gideceğim ilk hamilelik heyecandan ne soracağımı bilmiyorum bu dönemlerde sorulması gereken özel sorular vs var benim için bebeği görünce her şey yeterli gelecekmiş gibi geliyor🥹 ayrıca bu dönemde keseyi görenler var mı, ultrasonla mı vajinadan mı görünüyor