anee234 Ben 25+1 günlük olduk ama hala karnım yok sürekli aynaya bakıyorum hiç yok ve bide bu benim 4 hamileligim artık endişeleniyorum da sizlerde drum nasıl acaba
miran_veannesi anee234 9. Aya girdim bu ay daha yeni belirgin hamiş göbeğine sahip oldum iç karnımız geniş olduğundan veya ilkse karın kasları sıkı olduğundan geç çıkıyor
anee234 miran_veannesi benimki 4 gebelik başka çoçuklarda normal karnım vardı ama bunda hiç belli bile olmuyor 🥲