Findk9227 Hanımlar 18 haftalık hamileyim karnım cıktı artık etek giyince sıkıyor karnımı kapalıyım elbise falan almak istiyorum ama 2 yaşında oğlum var çıkıp bakamıyorum sizlere sormak istedim var mi güvenilir tavsiye edeceğiniz internet sitesi falan Modaselvim Sefamerve modamervede yoktu
GoncaKeskin Findk9227 hamilelikler de çok çirkn oluyo ya bendede aynı sıkıntı var bulamıyorm normal kıyafetlerden göğüs altından büzgülü bakıyorm canm bide bedenini bi beden büyk al
seyma281015 Findk9227 tesettür hamilelikler berbat. Büyük beden giyiyorum ben. Bide hamile pantolonu tamam. İlk gebeliğimde 6 aylık hamileyken bile düğünde normal abiye giymiştim
Semuss Findk9227 bende kapalıyım daha karnım pek çıkmadı ama normal şeylerin bi iki beden büyüğünü alıyorum . Sefa Merve’de spor rahat elbiseler falan var bakabilirsiniz .
Findk9227 Ssraa ben tunik alsam da etek giymem gerekecek altına eşim pantolona izin vermiyor o yüzden elbise daha rahat olacak bana inşallah doğru düzgün bi şey bulurum
Dygtrn GoncaKeskin Ssraa bende salaş gömlekler tunikler tercih ediyorum hamile giyim sektörü de bitti bence açığı da kapalısı da salaş geniş günlük koyafetleri tercih ediyor bi tek pantolon hamileye özel alınır oldu
Findk9227 GoncaKeskin bende öyle yapayım bari bi iki gündür bakıyorum doğru düzgün bi şey yok lcw de baktım kapalılar için uygun bi şey yok
Findk9227 Semuss sizin ilk hamilelik mi Benimki 2. Hamilelik belki ondandır karnım bu sefer daha erken cıktı oğlum da geç çıkmıştı
Semuss Findk9227 aynen öyle yapın bence hem sonrada kullana bilirsiniz Doğumdan hamilelik bi dönem giy at .
yedamerve Artık yaz geldiği için ben abaya tercih edeceğim altına tayt bile giyilir önünü kapa çık oh
hunilimom Findk9227 29 haftalık hamileyim kisin atlattım öyle böyle ama şimdi göbüş daha çok cıktı ve olmamaya başladı gömleklerin vs zaten bolda giyinen bi insandım annemin beğenmediği tunikleri vardi onları aldım
Findk9227 Semuss ilk hamileligimde eşim de çok merak ederdi hep sorardı karnın ne zaman büyüyecek diye 😂