Kızlar merhaba. Şekerim olduğu için iki haftadır aç kalıyorum diyebilirim. Temiz besleniyorum aslında. Yumurta peynir zeytin kaşar domates salatalık. Öğlen yoğurt kivi bir avuç fındık. İkindi varsa çorba ya da sebze. Akşam klasik akşam yemeği. Ama günde 1600 170o kalori alıyorum ve bir gebe in 2200 2400 kalori alması lazımmış. Dolayısıyla vicdan azabı çekiyorum acaba besleyemiyor muyum diye. Ama ev istirahatindeyim enerji de harcamıyorum bir de daha ne yiyebilirim nereme yiyeyim.? Şeker çıkmadan önce rahat rahat götürüyordum her şeyi şu an dön dolaş aynı şeyleri yemek zorundayım yumurtayı midem almıyor mesela üç gündür.