aselarya Kızlar doğurdum 40+0 da sabah 9da ama bebeğimi kanşekeri düştüğü için yoğunbakıma aldılar ne olucak lütfen yorum yapın çok üzülüyorum
tubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii aselarya geçmiş olsun canım üzülme kuvezde onu beslerle kan sekeri yükselir aç olduğu icin kan sekeru düşmüş sende o arada güzel beslen ve uyu sütün olsun uyku önemli