elsa1218 Bu durumdan dolayı kimyasal gebelik yaşayan arkadaşlara sormak istediğim birkaç soru var. Yardımcı olursanız çok mutlu olurum
tugbaugur elsa1218 ben yaşadım sanırım, sanırım diyorum çünkü kan veremeden kanamam başladı test yapmıştım pozitifti baya 1-2 gün sonra kanamam başladı kimyasal oldu büyük ihtimalle , kanamalarım durmayınca parça alındı polip olduğunu öğrendik
sinem_1t tugbaugur merhaba bende de polip varmış aldırdım ama bi hamilelik geçirmedim sizde ne kadar süre korunmadan hamilelik oldu
tugbaugur sinem_1t ben de hamilelik için uğraşıyorum şu an, klomen kullandım 2. kez iğne kullandım beklemedeyim doktorum direkt kontrolden sonra klomen başlatmıştı bebek istiyorum deyince
sinem_1t elsa1218 ben hsg çektirmiştim endimetrium polip şüpelendiler sonra vajinal ultrasonda rahim duvarı kalınlığı da görünce bakmak istedi doktorum eğer polip varsa rahim duvarını kalın görürsem işlem yapacağım demişti ve ben aşılama başvuru yaptıktan sonra hsgdeki şüpheli durum değerlendirildi ondan önce asla bi sorun görmediler yani benim anladığım kadarıyla yada benim şansıma mı artık bilmiyorum çokda önemli görmüyorlar galiba hele regl düzenliyse
ahsen53 Benim 2 tane var kizim ama 3.gebelik istiyodum polip cikti 8ml bisey dedi ameliyat onerdi kisa işlemle aliriz felan dedi de bilmiyorum