Erdmm benim bebeğimin kafası kanalda ayakları sağ kaburgamın altında ama sol kasığımın üst tarafında da ellerini dirseklerini hissediyorum. Direk karnımın 2 tarafı değil ama çaprazlama 2 yönde de hareket hissediyorum. Öyle birşeydir belki sizin de. Ama ben kafasını da vajinada çok rahat hissediyorum yani.