Merhaba, Kartal Dr. Lütfi Kırdar Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde doğum yapmayı düşünen bir anne adayıyım. Daha önce burada doğum yapanlara birkaç şey sormak istiyorum.
Doğumdan önce veya doğumdan sonra odada eşlerin bulunmasına izin veriliyor mu? Eşler odaya girebiliyor mu yoksa ziyaret kısıtlaması oluyor mu?
Ayrıca hastanede memnun kaldığınız kadın doğum doktoru varsa önerebilir misiniz? Özel oda talep etme imkanı var mı ve süreç nasıl oluyor?
Tecrübesi olanlar yazarsa çok sevinirim, şimdiden teşekkür ederim.