busu1 priencessgirlmom Yani azda olsa vaktim var öyle mi 🤣💖 ayda güzel ben Ay geçen isimlere çok ilgi duyuyorum Aymira Aysima Almira falan düşündüm hep Mirayda ordan gelme🤣
pinarersu busu1 mirayda güzel ama Alya daha böyle su gibi duru güzellikte bir kız ismi gibi geliyor bana daha naif bence 🥰
pinarersu busu1 rica ederim ne demek. Sağlıcakla alın kucağınıza. İsmi güzel olsun ama bahtı çok daha güzel olsun inşallah 🥰
tahamommy busu1 bence miray çok hoş, bundan 7 yıl sonra sınıfında en az 5 tane alya olucak bu gidişle o kadar çok koyan var ki, benim çevremde şuan 3 tane var zaten ne zaman parka gitsem orda da hep Alya ismini istisnasız uyuyorum 🥲