nurellaaa__ Mutlu_Bir_Anne3 benim diğer iki çocuğum biri İlyas Eymen öbürü efnan ada Şimdi anladınız mı neden karışmadığımı bende zaten iki isim koydum çocuklara bunda tamamen yetkisizim yine söylüyorum Affan ismi itici gelmiyor bana ama ege olabilirdi hem beğendiğim bir isim hemde diğer çocuklarımın ismine de uyumlu bir isim olduğu 😊
Mutlu_Bir_Anne3 nurellaaa__ Anladım, sağlıkla alın kucağınıza inşallah 🙏🏻 Mehmet Afnan daha iyi o zaman 😊
annebebeka nurellaaa__ valla benim kayınbaba kaynanadan çok kocam taktı kız olursa anamın erkek olursa babamın adı olucak diye, neyseki erkek oldu, en azindan Ahmet kötü bir isim degil🥲 kız olsaydı çok üzülürdüm annesinin adı hiç güzel değil😔
nurellaaa__ annebebeka valla benim de aynı sorun bu gebeliğim de bütün eziyeti çekiyoruz sonuç isim hakkı da verilmiyor
gvnrzz nurellaaa__ kayınpederinizin ismi sorun değil de bence Affan daha garip. Afgan gibi cıkıyor. Yazık çocuk zorbalanır. Mehmetin yanına baska isim konulursa cok da güzel olabilridi.
nurellaaa__ gvnrzz başta zorbalanma durumuna çok takılırdım artık takmıyorum çünkü zorbalayacak olan her türlü zorbalar yukarda bir arkadaşın da dediği gibi sadece Mehmet bile koysam Memo derler
sym_yc nurellaaa__ ☺️ haklısın herkes ben gibi yorum yapmış ama affan kulağa farklı geliyor diye Mehmet Affan olsun mehmet ünsüzle bitiyor Affan da ünlüyle başlıyor ya daha hoş duruyor
orhismommmmmm nurellaaa__ aşkım affan ismini ilkez duydum anlamı güzel diyosun Afgan. Diye dalga gecerlermı diye düşündüm
nurellaaa__ orhismommmmmm geçebilirler bunu da düşünürdüm ama günümüzde maalesef tüm isimlerle dalga geçmek isteyen geçiyor 😊